Morrn! Hoppas du mår bra. Det gör jag med trots en senare sommarfest med jobbet igår. Jag hade däremot inte förberett frågor på förhand igår, så Fem en Fredag dyker upp ikväll istället. :)
Hoppas du har en fin fredag och kan berätta om den sen!
Morrn! Hoppas du mår bra. Det gör jag med trots en senare sommarfest med jobbet igår. Jag hade däremot inte förberett frågor på förhand igår, så Fem en Fredag dyker upp ikväll istället. :)
Hoppas du har en fin fredag och kan berätta om den sen!
2 kommentarer
Trevligt att du fick vara med på en fest, och tack för att du meddelade att frågorna kommer senare. Så vet vi att du mår bra :)
Håller helt med Carita. Men snacka om att vara ett vanedjur. Jag menar jag är ju van vid att frågorna väntar på mig när jag går upp på morgonen. Måste medge att jag inte kommit på ett alternativt inlägg än. Så jag väntar nog på dig;-)
Hoppas du hade riktigt kul igår kväll:-)