Det är avslutningstider. Idag har Harry avslutning vilket blir den femte avslutningen av dess olika slag jag går på. Claras förskola har haft två separata avslutningar (en för skolgruppen och en för hela förskolan), lite avslutning med fotbollen, öppet hus på skolan och så skolavslutningen idag. Lägg till allt att göra på jobbet så blir det ett pusslande i schemat. Men nu är vi ytterligare en vecka närmare semester och Åland. Jag kan snart känna doften av havsbris. :)
Du deltar genom att svara på frågorna i din blogg (eller genom en kommentar om du inte har en blogg). Lämna gärna en kommentar här så jag och andra kan hitta in till dig och läsa dina svar. Kom ihåg att länka hit så fler kan ta del av Fem en fredag.
De som länkade förra veckan var: Merika, Janerik, BP, Susanne, Nilla, corkystyle, Mrs Calloway, Debutsky, Karoleen, Hannele, Madeleine, Hanna, Susanne, Suzy, Paula, Ingrid, Klimakteriehäxan, Christian
- Vad var det senaste du avslutade?
- Vad är den bästa fiktiva avslutningen du vet?
- Vad är det mest typiska dig att inte riktigt avsluta?
- Vad är det bästa sättet att avsluta en bra dag?
- Vad är något du alltid vill ha en backup för?
Vad var det senaste du avslutade?
Av storlek större, ett projekt på jobbet.
Vad är den bästa fiktiva avslutningen du vet?
När alla trådar knyts ihop, och helst lyckligt.
Vad är det mest typiska dig att inte riktigt avsluta?
Alla projekt här hemma.
Vad är det bästa sättet att avsluta en bra dag?
Krypa ner i en renbäddad säng.
Vad lämnar du helst bakom dig just nu?
En hektisk och rörig vår.
Det var det hela för idag. Ha det så fint!
Lägg till din länk här du också om du deltar i dagens frågor: