Helt plötsligt var vi i juni. Den månad som brukar gå fortast och ha som mest att göra. Det är även nedräkning till semestern. Bara några veckor kvar. Den hägrar verkligen bakom allt det där som är kvar att göra. Först har vi veckans frågor, i tid den här gången. ;)
Du deltar genom att svara på frågorna i din blogg (eller genom en kommentar om du inte har en blogg). Lämna gärna en kommentar här så jag och andra kan hitta in till dig och läsa dina svar. Kom ihåg att länka hit så fler kan ta del av Fem en fredag.
De som länkade förra veckan var: Merika, Janerik, BP, Susanne, Nilla, corkystyle, Mrs Calloway,Debutsky, Karoleen, Hannele, Madeleine, Hanna, Susanne, Carro
- Vad beställer du om du inte vet vad du vill ha?
- Vilken situation får dig att känna dig helt oförberedd?
- Vad har du alltid hemma ”utifall att”?
- Vad har du kvar trots att du nog inte behöver det längre?
- Vad är något du alltid vill ha en backup för?
Vad beställer du om du inte vet vad du vill ha?
En caesarsallad fungerar alltid.
Vad är din mest använda ursäkt?
”Missade att du ringde”. Haha
Vad har du alltid hemma ”utifall att”?
Köttbullar, om middagsorken tryter eller det kommer hem kompisar efter skolan.
Vad har du kvar trots att du nog inte behöver det längre?
Massa gamla påsar (märkespåsar och dylikt, ”finare” i papp) av någon outgrundlig anledning. Även lådor till telefoner.
Vad är något du alltid vill ha en backup för?
Alla bilder på telefonen.
Tjingeling!
Lägg till din länk här du också om du deltar i dagens frågor: