Ja men som sagt, jag var på sommarfest med jobbet igår. Det var jättekul. Middag med gameshow, uppträdande av David Lindgren och så dans/mingel. Det blev senare än tänkt så dagen har varit trött, men det är ju så det kan bli ibland. Nu väntar en helg med aktiviteter. Ingen rast, ingen ro. Och nu kom frågorna senare än tänkt, men jag slumrade till lite vid läggningen av barn. Men den som väntar på något gott…
Du deltar genom att svara på frågorna i din blogg (eller genom en kommentar om du inte har en blogg). Lämna gärna en kommentar här så jag och andra kan hitta in till dig och läsa dina svar. Kom ihåg att länka hit så fler kan ta del av Fem en fredag.
De som länkade förra veckan var: Merika, Janerik, BP, Susanne, Nilla, corkystyle, Paula, Mrs Calloway, Debutsky, Karoleen, Hannele, Madeleine, Hanna, Christian, Klimakteriehäxan, Susie, Susanne, Sara, Ingrid, fighterwomen09
- Vad skulle du vara den sämsta tänkbara experten på?
- Vilken situation får dig att känna dig helt oförberedd?
- Vad är du den minst självklara personen att ge råd om?
- Vad är något som verkar enkelt för alla andra?
- Vilken uppgift skulle du helst delegera direkt om du kunde?
Vad skulle du vara den sämsta tänkbara experten på?
Golf. Totalt ointresserad och fattar inte spelet. Till och med curling är roligare.
Vilken situation får dig att känna dig helt oförberedd?
Varje gång jag ska prata framför folk.
Vad är du den minst självklara personen att ge råd om?
Hur man får saker gjorda.
Vad är något som verkar enkelt för alla andra?
Hur man minglar.
Vilken uppgift skulle du helst delegera direkt om du kunde?
Svara på sms. Jag är urusel på det.
Hoppas du får en bra start på helgen!
Lägg till din länk här du också om du deltar i dagens frågor:
1 kommentar